WhatsApp Destek Hattı
Electrocompaniet EC 4.8 Reference Preamplifier Genişlet
Electrocompaniet EC 4.8 Reference Preamplifier
  • Electrocompaniet EC 4.8 Reference Preamplifier
  • Electrocompaniet EC 4.8 Remote Control ( Uzaktan kumanda )
  • Electrocompaniet EC 4.8 Reference Preamplifier

Electrocompaniet EC 4.8 Reference Preamplifier

Electrocomponiet Electrocomponiet

CA2755

Yeni

TÜRK LİRASI44 531 TL
EURO5 250 €
DOLAR6 161 $
POUND4 721 £

yetkili satıcı camarossaudio.jpg

Kapalı kutu, adınıza faturalı, resmi distribütör garantili

EC4.8 High Performance Balanced Preamplifier ( Dual mono )

                              

30 yıldan uzun zamandır “Electrocompaniet” ismi mükemmel ses veren güç amplilerinin üretimiyle eşanlamlıdır. Çok sayıda prestijli uluslararası ödülün yanında alınan çok olumlu eleştiriler amplilerin başarısının ve aldığı takdirlerin kanıtıdır.   

1999 yılından beri  referans CD çalarımız  Electrocompaniet EMC1 sayesinde dünya çapında üne sahibiz. Öte yandan ödüller kazanan güç amplilerimizin ve referans CD çalarımızın kalitesine uyan bir pre-ampli bizim eksik halkamızdı.

Yeni Electrocompaniet iki kanallı EC 4.8 pre-ampli ile artık bu eksiklik ortadan kalkmış oldu.

Olağanüstü performansı, mükemmel çözünürlüğü, süper kontrolü ve net müzikal sunumu ile sloganımız olan “Ustalığa ermek” sözüne sadık bir pre-ampli yaratmayı başardık.  

Yeni iki kanallı EC 4.8 pre-amplinin, bütün iyi güç amplilerini daha da üst seviyeye taşıyacağına hiç şüphe yok!  
EC 4.8 pre-ampli daha yüksek bir fiyat aralığında ileri seviye bir pre-ampli ihtiyacımızı karşılamak için tasarlanmıştır. Girişten çıkışa tamamen dengelenmiş bir elektronik çözüm sunan, ince tasarımlı bir versiyondur. Her biri kendi güç kaynağına sahip, iki tane ayrı mono pre-ampli şeklinde tasarlanmıştır.

Bu pre-ampli, beraberinde gelen IR uzaktan kumanda ile ya da diğer bir seçenek olarak RF tabanlı uzaktan kumanda ECT 2 ile kumanda edilebilir.

EC 4.8 sisteme bağlanan güç amplilerin güvenliğinin kontrolü için yeni SPAC ağına sahiptir.   

 

Teknik özellikler

Tüm ölçümler 120V / 240V // 50Hz / 60Hz'de yapılır

Giriş empedansı dengeli (sabit) : 47 Kohm

Çıkış empedansı : 100 ohm

Giriş seviyesi (Tek uçlu) : > 15 Vp-p

Giriş seviyesi (dengeli) : > 30 Vp-p

Maks çıkış seviyesi (Tek uçlu) : > 15 Vp-p

Maks çıkış seviyesi (Dengeli) : 30 Vp-p

Kazanç : 111dB - + 6dB

Noice Floor - <-130db 0db = "" kazanç = "" li = "">

Frekans yanıtı : 0.5 - 200.000 Hz

Kanal Ayrımı : > 120dB

THD + N : <% 0.002

IMD - TBD

Güç tüketimi (yük veya sinyal yok) : 30 W

Boyutlar : 483mm G x 386mm D x 76mm Y

Ağırlık : 9 kg

Girişler : Dengeli = 2 x2 kanal, Tek uçlu = 3 x 2 kanal

Kontrol Portları : Ağ = 3 x SPAC, Programlama = 1 x USB

Çıkışlar : Dengeli = 1 x 2 kanal, Tek uçlu = Kayıt Çıkışı

(Bilgiler CAN HIFI sitesinden alınmıştır)

                                                                

camarossaudio_showroom_istanbul_ - Kopya

Keyifli alışverişler dileriz

1973 yılındaki bir AES konferansında Dr.Matti Otala, kendisinin Transient Intermodulation (TIM) adını verdiği bir distorsiyonu tarifleyen bir belge sunmuştu. Norveçli bir kayıt ve yayın yapımcısı olan ve aynı zamanda da çok meraklı bir odyofil olan Svein Erik Børja da bu konferansta bulunuyordu.

Dr.Otala’nın TIM üzerine verdiği seminer sayesinde Svein Erik ses amplilerinde karşılaştığı işitilebilir kusurlara dair bir açıklamaya kavuşmuştu. Svein Erik Børja AES’ten aldığı belgeleri Electrocompaniet’e getirerek Dr.Otala’nın ve Dr.Jan Lohstroh’un kuramına dayanarak bir ampli üretip üretmeyeceğimizi sordu. Bunun üzerine birkaç tane prototip ampli üretildi ve elde edilen ses, transistörlü amplilere kıyasla umut vericiydi.   

Fakat Svein Erik Børja mükemmeliyetçi bir insan olarak, bu ampli tasarım yaklaşımının çok daha büyük bir potansiyele sahip olduğunu hissetmeşti. O zamanlar high-end ses tasarımları hakkında pek fazla şey bilmiyorduk. Bu da araştırmamıza tarafsız bir bakış açısı kazandırmıştı ki bunun amplinin başarısına büyük katkıda bulunduğuna inanıyoruz. O zamanki ses tasarımcılarımızı  yeni “TIM’siz” ekolü diye adlandırılabilecek ekolün ilkleri olarak görüyoruz.    

Bunu izleyen 3 yıl daha fazla araştırma ve tasarımın geliştirilmesiyle geçti. Bu süre boyunca duyduğumuz şeyi pratik tasarım parametrelerine, frekans cevabına, vs. çevirecek yeni bir dil yaratmak zorunda kaldık. Transistörün normal DC karakter özelliklerinden ziyade AC (müzik) niteliklerini daha iyi tanımlayacak yeni bir metamatiksel denklem geliştirdik.    

Bu çalışmanın sonucunda ilk 2x 25W ünitemiz olan “The 2 Kanallı Ses Güç Amplisi” ortaya çıktı. Çalışmamız 1976 yılında Amerika’da bu konuda kutsal kitap sayılan The Audio Critic dergisince ürünün test edilip, şunların yazılmasıyla onanmış oldu:

“Ses delileri – çatlayın patlayın! Bu dünyanın en iyi ses veren amplisi.”

Bu ilk zamanlardan bugüne, Electrocompaniet’in tasarımları giderek gelişmiş ve ürün yelpazemiz daha da genişlemiştir. Bugün 50’den fazla ülkede temsilciliklerimiz mevcut ve ürünlerimiz ses endüstrisindeki en iyi ürünlerin arasında görülmektedir.   

Bizi o ilk günlerde harekete geçiren vizyonumuza halen sadığız:

Eğer müzik gerçekten önemliyse... 

Electrocompaniet

Bir değerlendirme yazın