WhatsApp Destek Hattı
Electrocompaniet ECD 2 Balanced DAC Genişlet
Electrocompaniet ECD 2 Balanced DAC
  • Electrocompaniet ECD 2 Balanced DAC
  • Electrocompaniet Remote Control
  • Electrocompaniet ECD 2 Balanced DAC

Electrocompaniet ECD 2 Balanced DAC

Electrocomponiet Electrocomponiet

CA2750

Yeni

TÜRK LİRASI0 TL
EURO0 €
DOLAR0 $
POUND0 £

yetkili satıcı camarossaudio.jpg

Kapalı kutu, adınıza faturalı, resmi distribütör garantili

Gitgide daha fazla insan en çok sevdikleri müzik kayıtlarını depolamak ve yeniden dinlemek için bilgisayar, iPod ve yayın akışı (streaming) cihazları gibi dijital kaynakları tercih eder hale geldi. Bu elbette çok rahat ve esnek bir yöntem olmakla birlikte, olması gerektiği kadar iyi bir ses kalitesinin bu şekilde elde edilemediği de bir gerçek, keza müzikteki tutkunun ve duygunun bir kısmı bu şekilde elden gidiyor.   

ECD 2 ile modern dijital elektronik ses cihazlarını Electrocompaniet’in tasarım ilkelerini temel alan sanat eseri gibi bir analog devre sistemiyle birleştirmiş olduk. Ortaya çıkan sonuç ise çok düşük distorsiyon, gürültü ve cızırtı seviyeleriyle tüm dijital kaynaklarını ultra detay ve netlikle yeniden üretirken, aynı zamanda da Electrocompaniet’in sıcak ve açık sesini muhafaza eden bir ürün oldu.

ECD 2 HD sesi 192kHz/24bit’e kadar destekleyen bir adet eşzamansız USB arayüze sahiptir. Bilgisayarınızı doğrudan USB girişine bağlayın ve ortam yürütücünüzden, Spotify ya da diğer çevrim için kaynaklardan aldığınız müziğin keyfini çıkartın. Medya merkezinizi ya da TV/uydu dekoderinizi SPDIF girişlerinden herhangi birine bağlayarak hakiki bir HD ses geri çalımının keyfini sürün.   

                    

ECD-2, dönüştürücünün güç amplifikatörü ile doğrudan bağlanmasını sağlayan dahili bir ses kontrolüne sahiptir. Birlikte verilen uzaktan kumanda ile çeşitli sinyal kaynakları için hem ses seviyesini hem de girişleri kontrol edebilirsiniz.

(Preamp olarak kullanabilirsiniz)

ECD 2 ayrıca ECT 3 evrensel uzaktan kumandayı da destekler.

Teknik özellikler

Tüm ölçümler 120V / 240V // 50Hz / 60Hz'de yapılır

Kanal sayısı 2

Çıkış Empedansı : 300 Ohm

Çıkış seviyesi : (Dengeli) 4,6 Vrms

Çıkış seviyesi  :(Tek uçlu 2,3 ​​Vrms

Gürültü tabanı : (20 - 20 kHz) <-145 dB

Frekans yanıtı : 0,5 - 48 kHz

THD + N : <% 0,0005

Örnekleme hızı : 192 kHz, 24 bit

Dijital / Analog dönüşüm :192 kHz, 24 bit

Giriş örnekleme hızı: SPDIF Coax 192 kHz, 24 bit

SPDIF TOSLink 96 kHz, 24 bit

USB 192 kHz, 24 bit asenkron

Güç tüketimi : (yük veya sinyal yok) 40 W bekleme 10,2 W

Boyutlar :

Genişlik 465 mm / 18,3 inç

Derinlik 316 mm / 12,4 inç

Yükseklik 78 mm / 3 inç

Ağırlık : 8 kg. / 18

(Bilgiler CAN HIFI sitesinden alınmıştır)

                                    

camarossaudio_showroom_istanbul_ - Kopya

Keyifli alışverişler dileriz

1973 yılındaki bir AES konferansında Dr.Matti Otala, kendisinin Transient Intermodulation (TIM) adını verdiği bir distorsiyonu tarifleyen bir belge sunmuştu. Norveçli bir kayıt ve yayın yapımcısı olan ve aynı zamanda da çok meraklı bir odyofil olan Svein Erik Børja da bu konferansta bulunuyordu.

Dr.Otala’nın TIM üzerine verdiği seminer sayesinde Svein Erik ses amplilerinde karşılaştığı işitilebilir kusurlara dair bir açıklamaya kavuşmuştu. Svein Erik Børja AES’ten aldığı belgeleri Electrocompaniet’e getirerek Dr.Otala’nın ve Dr.Jan Lohstroh’un kuramına dayanarak bir ampli üretip üretmeyeceğimizi sordu. Bunun üzerine birkaç tane prototip ampli üretildi ve elde edilen ses, transistörlü amplilere kıyasla umut vericiydi.   

Fakat Svein Erik Børja mükemmeliyetçi bir insan olarak, bu ampli tasarım yaklaşımının çok daha büyük bir potansiyele sahip olduğunu hissetmeşti. O zamanlar high-end ses tasarımları hakkında pek fazla şey bilmiyorduk. Bu da araştırmamıza tarafsız bir bakış açısı kazandırmıştı ki bunun amplinin başarısına büyük katkıda bulunduğuna inanıyoruz. O zamanki ses tasarımcılarımızı  yeni “TIM’siz” ekolü diye adlandırılabilecek ekolün ilkleri olarak görüyoruz.    

Bunu izleyen 3 yıl daha fazla araştırma ve tasarımın geliştirilmesiyle geçti. Bu süre boyunca duyduğumuz şeyi pratik tasarım parametrelerine, frekans cevabına, vs. çevirecek yeni bir dil yaratmak zorunda kaldık. Transistörün normal DC karakter özelliklerinden ziyade AC (müzik) niteliklerini daha iyi tanımlayacak yeni bir metamatiksel denklem geliştirdik.    

Bu çalışmanın sonucunda ilk 2x 25W ünitemiz olan “The 2 Kanallı Ses Güç Amplisi” ortaya çıktı. Çalışmamız 1976 yılında Amerika’da bu konuda kutsal kitap sayılan The Audio Critic dergisince ürünün test edilip, şunların yazılmasıyla onanmış oldu:

“Ses delileri – çatlayın patlayın! Bu dünyanın en iyi ses veren amplisi.”

Bu ilk zamanlardan bugüne, Electrocompaniet’in tasarımları giderek gelişmiş ve ürün yelpazemiz daha da genişlemiştir. Bugün 50’den fazla ülkede temsilciliklerimiz mevcut ve ürünlerimiz ses endüstrisindeki en iyi ürünlerin arasında görülmektedir.   

Bizi o ilk günlerde harekete geçiren vizyonumuza halen sadığız:

Eğer müzik gerçekten önemliyse... 

Electrocompaniet

Bir değerlendirme yazın